Ett vanligt jävla blogginlägg

Jag vet att jag inte tänkt skriva så mycket vardagligt och om mina vardagar men bloggen kommer nog bli jäkligt tom om jag aldrig gör det hahah. Så det kommer nog komma ett vanligt jävla blogginlägg lite då och då som till exempel nu.
 
Ofta är mina dagar numera helt ok som högst, har liksom slutat vara glad på vardagarna? Men i måndags (kan ha varit tisdags?) alltså, guuuuud vad glad jag var hela dagen. För det första så vaknade jag med min älskling här hemma i sängen och det är ju alltid en bra start på dagen. Sen var jag nog allmänt glad för att jag fick träffa han då det ibland går lite väl länge mellan gångerna (Nu hade det dock bara gått en hel dag menmen). När han kom på söndag kväll flög jag bokstavligen upp ur sängen när jag hörde bilen deras och sprang till dörren och öppnade hahah. Sen var jag allmänt lycklig, hyper och flummig hela den kvällen?
 
Den lyckan verkar iallafall ha smittat av sig för i skolan hade jag bara allmänt svinkul? Och jag garvade åt allt (eller snarare inget)? Filmade en video på snap där jag bara zoomar in på en kille i min klass ansikte också hör man mig som typ grymtar/skrattar åt INGET. Alltså det var en sån bra dag och något jag verkligen behövde så shoutout till mina pojkar i arbetsrummet!
 
Dock så har jag just nu typ sjuttiofemtusen saker att göra i skolan (kom på att min kurator sagt att jag måste SLUTA säga sjuttiofemtusen saker när det är typ tio hehe). Alltså allt kommer nu som en käftsmäll och jag läser inte ens kemi och matte 4 som typ resten av klassen vilket är två jobbiga kurser. Men på riktigt så känner jag knappt att jag har tid för att sova och äta... Sen har jag inte heller jobbat på sjukt länge vilket stör mig då det är min ända inkomst, jobbade en dag i slutet på mars och ska jobba massa i maj men jag vill gärna ha någon lön varje månad.
 
Men har någon något emot att det kan komma vanliga blogginlägg om vardagen också? Jag har ju inte nya åsikter varje dag och dessutom så tar de inläggen ett tag att skriva, har som sagt inte jättemycket tid med tanke på skolan nu.
Fick blommor av min kille igår efter hans konsert <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback