Lite kort info om mig själv

Jag tänkte att det kan vara bra att börja med lite info om mig, inte för att det är speciellt inressant eller så men kan ju vara trevligt att läsa.
 
Jag går natur på gymnasiet (rekommenderar ej om du inte är duktig på matte och allt sånt) och det går la sådär om jag får säga det själv. Jag har iallafall en nice klass som gör att jag överlever. Annars på min fritid så händer inte speciellt mycket. Jag försöker träna minst två gånger i veckan på gymmet vilket än så länge går bra, sen så är jag en såndär jobbig vegetarian också.
 
Jag har inga djur men jag hade en hamster när jag var 8 år, jag vill dock ha en hund och mamma har börjat komma på den tanken också, äntligen. Och alltså har man träffat mig så vet man att jag ÄLSKAR hundar, jag kan bokstavligen stanna mitt i en mening för att poängtera att jag ser en vovve, och är den söt så kan jag bli tårögd. Jag har iallafall lite tur då min kille har en hund som jag snor lite då och då, eller ja, går ut och går med och myser med.
 
Sen så tål jag knappt någon frukt alls, det är svintråkig.... Jag kan liksom äta banan och vindruvor typ för är allergisk mot alla stenfrukter och majoriteten av alla exotiska frukterna. Jag tål då inte saker som äpple, päron, nektarin, mango och plommon. Sjukaste är ju endå när jag envisas med att äta en nektarin endå bara för att det är gott, då får jag gratis fillers i läpparna, lite extra pigment och en kliande gom, jag kan även om jag har riktig tur få svårt att andas. Jag tål ju inte heller pälsdjur speciellt bra men brukar förneka det och får jag svårt att andas är det bara att ta clarityn eller kestine så brukar det gå helt ok, värre är det på våren med allt pollen för det har jag också lyxen att vara allergisk mot. Där har jag dock en liten lösning som funkar super, nämligen Quattroplex nr 1. Det är ett naturläkemedel som man kan beställa utan recept (vilket jag märkte iår). Jag brukar gå till en homopat och få det fixat men iår hann jag aldrig med att boka någon tid så hade lite panik innan jag insåg att det gick att beställa för samma pris, dvs 900 kr. Behandlingen är alltså ganska dyr med såååå värd om du är allergisk, särskillt mot björkpollen. Min behandling är dock lite annorlunda från den som står på hemsidorna, jag tar en högre dos, men kommer fortfarande igåg instruktionerna jag fick första gången.
 
Feminist är jag också och jag har väldigt mycket åsikter om allt, om det inte är något jag absolut inte har att göra med. Jag är ganska lättretlig och är jag hungrig vill man inte vara i närheten av mig om man tänkt säga något jag inte vill höra eller bara tänkt vara jobbig. Tror även att många skulle uppfatta mig som otrevlig innan de börjat prata med mig eller bara pratat med mig någon få gång men helt ärligt så är jag oftast jättesnäll och go med lite grov humor och en öppen själ. Jag kan prata om iprincip allting och har knappt någon censur, de mest tabumärkta ämnena brukar vara mina favoriter.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback