Love your body!

Vi alla har bristningar (stretch marks) och celluliter, och jag vet att många tycker att det är fula och redigerar bort de eller försöker bli av med de på andra sätt. Nu kommer sommaren och bikinisäsongen börjar och många mår då dåligt över sina märken. Jag har haft turen att jag aldrig riktigt brytt mig om mina bristningar, något som dock varit jobbigare är mina celluliter som jag har på baksida lår. Hjälp vad jag velat redigera bort dem och få mina ben smalare så de kanske försvinner, jag börjar dock få acceptera att de är där och kommer aldrig förvinna helt.
 
Bristningar är ärr som gör din kropp till din kropp! De gör så att vi alla blir unika och det är inget vi ska skämmas över.
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback