Min värsta mardröm

Min värsta mardröm idag är att jag skulle bli gravid, och inte bara bli gravid utan också att upptäcka det för sent för att ha möjligheten till abort. Jag är fullkommligen livrädd och har efter sportlovet börjat drömma mardrömmar om just det. Jag är van mina mardrömmar från när jag var liten som alla går ut på att jag eller mina föräldrar blir mördade, kidnappade eller uppätna av vargar men dessa är värre.
 
Samtidigt så får alla influencers barn och blir gravida just nu vilket får mig att vilja vara 30 och gravid, men nu är jag 17 snart 18 och har inte den minsta vilja att bli med barn. Turen är att om det mot förmodan skulle hända så finns det abort som lösning. Under sportlovet fick jag berättat för mig hur ens väns mamma som var över 50 år såg att hon var gravid 1 vecka innan hon fick barn!! Förstår ni hur rädd jag blev?? Tänk om de skulle hända mig var min första livrädda tanke. Sen vet jag också att eftersom att jag är ganska så liten så skulle de nog vara svårt att inte märka det och att jag oftast får typ alla biverkningar som går att få av allt...
 
Även om jag vet detta så drömmer jag att jag får reda på att jag är gravid i vecka 19 eller senare och att jag inte får möjligheten att göra en abort. Jag kan vakna helt kallsvettig i tårar och det lämnar inte mina tankar på hela dagen. Såklart så kan internet tydligen läsa mina tankar så när jag sedan gick in på youtube fick jag upp flera videos med titel "Hon visste inte att hon var gravid förräns förlossningen!!" och liknande.
 
Alltså jag känner mest hur och nej! Nä dethär är verkligen min värsta mardröm, vad har ni för mardrömmar?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback